Monday 29 June 2015

Cherating

sambung cerita pahang sekejap

pagi ahad tu..selepas subuh enchik suami dah pegi mengayuh.
saya bersantai-santai je di bilik
dah buhsan...tetiba ternampak posting kawan lama di fb
baru teringat..terus wasap dia
kot-kot free boleh dating
alaa..dia tak free..ada free dua jam
dia suh datang kuantan mall kot
mak is penakut nak drive ngan jalan di kuantan yang banyak one way
fikir punya fikir...cakap ngan dia sorry laa
aku tak segigih mana..kalau aku sorang mungkin gigih
ni ada si kenit ni..malas aku nak peningkan kepala

maka..jom la nak..kita pusing-pusing kat bawah
pening dah aku dok bilik nie
tetiba..kawan aku sanggup datang
yeaaaayyyy
lepas grad 1999 dulu..nie baru first time jumpa kot
sib baik kami masih ayu ..sama seperti dulu
tiada masalah pengencamam
heheh

minum kat restoren arab daaaa

dating dalam sejam lebih gitu
sebab dia ada kelas
so..kita dating area-area hotel aku menginap tu je laaa
janji boleh borak-borak
seronok tengok dia ada bisness homestay

dah abis dating, naik semula ke bilik
nak packing barang ...
tak lama kemudia laki mak pun habis mengayuh
lega...x la lama sangat aku nak menunggu

dah siap semua..kami pun menuju ke cherating
sampai sana dalam pukul 3 kot
just nice...maka mari lah kita check in
nanti aku story pasal tempat aku menginap eh

lepas solat..kami terus keluar minum petang
menuju ke kemaman..
kemain jauh demi nak minum kopi yang dikatanya sedap tuu
Hai Peng Kopitiam...
kecik je kedai nya...duduk dah terus order

roti bulat tu gebuss sangat

hiasan dalam kedai

apa yang ko tangkap ni mek

Kami tanya je terus orang kedai tu apa yang sedap
pastu order..
kedai dia kecik jek..tapi hiasan dia comei-comei..
tetiba aku segan nak amik gambo..main tekan je laaa
buat kenangan
ok laa..nak kata sedap giler tu tak laa..ok jek..

lepas makan..pecut balik
boleh tak kami malas nak makan satar
sebenarnya kami minum petang dalam keadaan tak kebuluran sangat
sebab tu terkawal je semua
lepas makan roti..terus rasa penuh perut
hehhehe

balik hotel..yeahhhh mari mandi

No comments:

Post a Comment