Thursday 20 July 2017

9 Things You’ll Regret in 10 Years

Jumpa ni dalam facebook: 9 Things You’ll Regret in 10 Years




Ada 9 perkara tetapi gambar di atas yang paling terkesan. hahahha. camne nak cakap eh. Sebenarnya aku bukan laa tak suka kerja aku. Rasanya aku memang suka dengan kerja aku. Tapi aku menyampah dengan persekitaran dan orang-orang yang aku hadap hari-hari. Rasa macam nak bagi penampo jek. Emmmm maka, sebenarnya apa masalah aku nie? huhuhu

Orang yang menyakitkan hati ni sememangnya ada di mana-mana kerja pun. Tapi cara nak hadapi dan berdepan dengan mereka ni yang kena ada ilmu. Aku ni senang sangat tertekan dengan perangai pinggang  pinggan mangkuk mahkluk-mahkluk nie... rasa macam nak bawak diri dan bercuti je terus..ehhhhh

Sekian, bebelan di pagi hari yang mulia ini.


No comments:

Post a Comment