Thursday 25 February 2016

MyMakan dan MeatBall & Co di Ayer@8

Ni entry pasal makan-makan

Sekarang di Ayer@8 dah banyak kedai bukak
tak macam dulu
terutamanya kedai makan dan juga ala-ala vendours tuuu

Jom try kat MyMakan 
Kalau tengok menu..agak tercekik laaa
tu bagi orang yang gaji tahap aku laa
hehehhe
maka, kami pilih set lunch RM15.90
ada nasi, lauk, sup kosong dan air
aku pilih menu masak sambal baby lobster
sambal dia sedap..aku suka
disebabkan baby...daging dia cenonet je laaa
melekat kat celah gigi je..hehhehe

set sambal baby lobster

kawan aku order patin masak tempoyak
pun sedap
cuma patin dia tu..aku x la gemo..sebab aku kureng skit ngan patin

Dihari lain, kami singgah lagi makan sini
order set tomyam putih
yang itu agak out..not recommended..
sebab terasa sangat pakai kiub/instant



Kemudian
Kami try pulak MeatBall & Co
kemain ramai orang beratur masa tu...
elok plak kami datang hari jumaat
penuh ngan akak-akak gomen

aku tengok meatball dia macam ala-ala je
so, pilih laaa grill salmon apa ntah
macam gambar kat bawah ni

rasa??
emmm so-so
sebab dia macam defrost tak abis ke apa
dengan lemon pun sikit je bagi
sos dia pun tak menarik
harga? RM15.90 jugak rasanya..tapi tak de air
aku share ngan kawan aku air mineral
hehehhe

grill salmon

kawan aku amik meatball - ciken rasanya
OUT!!!
langsung tak juicy..kering je rasanyaaa
ini restoren yang kami nak tengok berapa lama dia bertahan
hehehhee

Sekian, cerita jalan-jalan cari makan di putrajaya kali ini.
daaaaaa

No comments:

Post a Comment