Monday 14 September 2015

Kegilaan Online Shopping

yuhuuuuuu

last friday dapat bukukan
tapi memang aku tak bukak pun lagi
terus simpan dalam gobok
sebab yang beli sebelum ni pun tak abis baca lagiii

pagi nie...kegembiraan lagi
sebab order lain pulak sampai...
meh jemput tengok

bukan buku ye tuan puan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
abis tu apa gamaknyaa
yang pasti bukan baju
sebab aku agak serik beli baju kat zalora
ntah laaaa
ke sebab kekadang size dia tu tak berapa betul
campur ngan sebab design baju tu menyebabkan rasa tak selesa
emm tak pe laaaa
abaikan
yang ini...tadaaaaa

skin care murah-murah saja

hahaha
aku beli skin care cap olay je
bukan SKI-II pun..
dah tu...nak pi membeli pun dah jarang masuk shopping mall
maka beli la online
ni nak dapat ni pun payah tauuu
kalau korang guna internet biasa tu, kekadang takde
cuba install zalora kat henpong canggih korang tu
kekadang product  yang tak de tu..ada dlm mobile
tak tau macam mana
tapi..korang boleh try la dua-dua tu
kiranyaa..kalau tak jumpa dalam web, cuma guna mobile
hehehhe
aku semangat beli sebab dapat extra diskaun sempena beseday + mastercard 7% lagi

zalora pun kira cemerlang
order semalam hari ni sampai
tapi kali ni lambat skit sebab aku order khamis pkl 10mlm.
so isnin ni la sampainya.
still awalkan

ok
sekian

No comments:

Post a Comment