Monday 11 August 2014

Online Shopping

Assalamualaikum


Sapa sini suka online shopping? Sila angkat tangan sambil senyum sorang-sorang.
Eh...awak yang di sana tu kenapa tak senyum? Apaaaaaa....tak suka!!!! Kenapa...kenapa...kenapa?

Ok. Saya bukan nak cerita baik buruk membeli belah secara maya. Saya nak ceritakan satu kedai nie..saya sangat suka. Sebab dia sangat PANTAS dan TUNTAS. eh...tagline sapa nie..hahhahahha..ampun ye..saya kopipes. Nak tau kenapa dia best? Saya order jumaat...lepastu tak sempat nak bank-in. Isnin pagi baru bank-in tengah hari dah sampai barang..hahaha. Mana nak dapat seller macam tu. Ok. Sebenarnya dia kawan saya. Makanyaa..boleh la dia pos atas dasar trust dengan kengkawan. Dengan seller lain..rasanya idok laa kan. eh..korang nak tau tak seller mana ni? nah..pi skodeng www.iyman.my. Tapi elok korang polo dia kat fb.. ni fb dia iyman.my lagi best kot. Melainkan korang takde fb. Nanti dia bagitau la ada sales kaa..ada product baru kaa..ada clearance sales kaaa.... Ikut pepandai korang laa..dan ikut juga kemampuan poket korang.

Cadar yang dah sampai pkl 11 tadi.. I is terujaa..tapi malasnya nak pikul bawak balik

Macam-macam dia jual. Tapi yang terlajak laris adalah quilt bedspread. Dulu dia macam biasa je aku rasa. Tetiba macam nak jadi usahawan berjaya je ni. Dengan adanya post aku puji dia berbakul-bakul nie..harapnya dia tak lupa taja penginapan aku bila aku datang Kedah..dan tak lupa juga belanja makan...hahahahhahaha..ok tu tipu..Tapi kalau bebetoi dia nak belanja..rijiki jangan ditolak la.

Ok sekian. promosi ini dibuat tanpa sebarang udang disebalik mee mahupun disebalik batu. Good luck n all the best my bresprenggg yang jauh di utara nuun.

Wasalam.

2 comments:

  1. Review terbaik 200%. Jemput ke utara, penginapan dan makan minum ditaja 100% (tawaran sah sehingga 31/12/2014) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..alamak..tetiba rasa nak bercuti ke utara 10hari 10mlm. eh..ko x sebut bilangan hari kan...bahagianyaaa :P

      Delete