Saturday 31 May 2014

sayunyaaaa

Assalam..

Sayunya membaca tulisan prof muhd kamil. Korang boleh baca kat link ini:

http://muhdkamil.org/u-mki/2014/05/31/bila-tua/

Bertambah sayu sebab mak ada di sebelah nie..masa aku membaca. Sambil menceritakan yang dia dah tak larat nak solat sunat..puasa sunat.. memang dah start lupa-lupa. Paling menyentap rasa dah membayangkan sisa-sisa hidupnya. Tapi mak tak nak duduk dengan anak-anak. Mengharapkan anak yang tinggal bersama dia di kampung. Masa inilah saya mengharapkan duit berkepuk di mana saya boleh apply cuti tanpa gaji. Ya Allah... ya allah... aku mohon padaMu semoga dipeemudahkan segala urusan mak saya. Semoga saya dapat berbakti kepadanya di hujung hujung usianya ini.

Mode: sedih tapi tak tau nak buat macam mana

No comments:

Post a Comment