Thursday 29 May 2014

Emmmm Sedapnya bau buku baru

Assalam

Harini aku macam bz...macam je ye..ntah apa aku bz kan pun tak tau...tetiba jek eh...ternampak bungkusan dalam tray IN. Aku memang tak reti guna tray In OUT KIV nie. Selalu aku pesan apa-apa dokumen semua letak kat keyboard. Sebab meja aku nie... SUPER KEMAS. Selalu aku tak perasan. Kalau depan keyboard ni..sah-sah la nampak sebab nak guna pc kan.

Terus WOW!!!! Bestnya..aku minggu ni ada order dua barang. Ni yang mana satu nie eh. Mengelejat aa aku sambar parcel tu. Pegang je dah tau..sebab berat...hehhee
TQ Pos Laju...TQ MPH sebab pantas menghantar. Order Selasa, Khamis dapat

Dengan rakusnya, aku amik gunting...zasss...zassss.... aaaahhh..Yes...happy nye. Walaupun agak terguris sebab buku tu kemek sikit. Aku ni jenis sayang buku. lipat x leh, bukak beso-beso tak leh. Ni mesti abang posmen tu main campak jek. Meh tengok buku apa yang aku beli.
rupa bukunyaaa

Siap ada otogerap..huhu. Dah siap2 sain byk2 kat MPH la niee

1. Cerita Cinta Ahmad Ammar
2. Bersamamu di Firdaus - Muhd Kamil
3. Rumah Kecil di Jabal Uhud - Roza Roslan.

Aku ada semua buku penulis Muhd Kamil ngan Roza Roslan. Bermula dengan baca blog, lepas tu aku borong semua buku depa. Sebab bahasa dia mudah je. Jenis terus meresap ke jiwa..hehhee. Meresap memang meresap...cuma nak melaksanakan tuuuu..adooiiyaiiii.. Bila la aku nak insaf nie.

Aku order ni thru MHPOnline jek. Mudah Cepat dan Senang..hahahha. Nanti aku dah abis baca, aku kasi review kalau rajin eh.

Petikan dr buku Cerita Cinta Ahmad Ammar "Dunia Biarlah Berpenat, Akhirat Tempat Aku Berehat".

Ok. Tata

No comments:

Post a Comment