Monday 20 April 2015

Teman Lelaki Upahan Basi

Aku ni jenis tak layan sinetron melayu...
konon la tak layan..
memang jarang sangat aku layan sebab malas nak tunggu tiap-tiap minggu
dah la aku banyak mende nak buat kat rumah
bila ada satu-satu citer meletop kebabom pun...i buat donno je uollss

Tapi....
Tapi.....bila dah abis musim..orang dah start citer baru
dan aku tetiba dapat aura nak bukak dailymotion
baru aku start tengok

Tapi..memang parah laaa
nak abiskan 30 -40 episod dalam tempoh yang sekejap
memang sewel jadinya

sekarang ni aku tengah angaukan EL
denggg sangat EL tu..sampai terngiau2 kata-kata dia
macam mana mamat ni boleh best plak berlakon
sedangkan muka dia dulu..antara yang macam mintak pelempang jek
hahahahah ok tak kelakar..xde dosa pun
tapi orang kata muka hero yang aku kompom tak layan
tengok..muka pun dah macam Jepp Sepahtu

Ni episod aku baru tengok malam tadi..sakit perut aku gelak

Gambar ni WIN sgt

Selain watak EL yang mencurik hatiku..
Ni mamat ni pun WIN jugak..ADAM
rasa macam real je watak dia ngan EL
jenuh gugel gambar ADAM..tak banyak..nama sebenar dia pun tak jumpa
kesian dia.kurang popular...tapi takpe..I tetap minat U

ADAM!!!

** semua gambo cilok dari En Google

Teringat masa aku marathon Adam dan Hawa, Ariana Rose, ngan citer kelako si Zara Zya tu berlakon. Semua tu buat aku giler sebab terpaksa tido lewat
Kan bagus tido lewat pi tahajud ke apa kan...

end

No comments:

Post a Comment