Tuesday 3 April 2018

Taman Tasik Cyberjaya

Dulu aku pernah bebel pasal tong sampah kecil di taman cyberjaya di sini. Bukan la salah tong sampah tu kecil cumanya ramai sangat makhluk datang semasa hujung minggu. Tong sampah tu tak mampu menampung sampah yang dibuang.

Kemarin, aku datang lagi ke sana. Alhamdulillah. Dah ada tong sampah besar punyaaaaa. Baru laa sejuk mata aku memandang. Tak de lagi sampah ditepi-tepi tong sampah tu. Ada lah jugak sikit. Tapi bukan sebab tong sampah kecil. Tu sebab orang yang buang tu otaknya kecil.


Terima kasih MPSP atas keperihatinan anda.

ps: MPSP bukan letak tong sampah tu sebab bebelan aku. hahahha korang jangan lah salah sangka pulak. Aku log report pun tak buat. Rasanya ia masalah sejagat. Mungkin ada orang lain yang terlebih dahulu log report.

No comments:

Post a Comment