Menawan Gunung Angsi Kali Ke-3 (Melalui Bukit Putus)

Asalnya Encik Suami ajak pergi PD. Lepas subuh tu, aku tukar fikiran. Ajak dia hiking laa lagi baik. Sebab aku tengah nak diet ni. Kot laa mau kurus. hahahhaa. Tempat yang senang adalah Gunung Angsi ikut Bukit Putus.

Jom.

Disebabkan ini kali ketiga, takde sebarang persiapan sangat la. Bawak air dengan beli roti je la. Sampai je sana, eeehhh dah lain. Ada tandas. Wowww ini terbaik. Ye laa..Kan Jabatan Perhutanan kutip bayaran RM5 seorang. Apa salahnya tambahkan kemudahan untuk pengguna. Tahniah!!!

Disebabkan lama gilerrr dah tak hiking, rasa nak muntah aku..hahhahah. Dulu rasa kacang giler Angsi ikut Bukit Putus ni. Ini..dah macam nak mintak nyawa jek. Apa pun, alhamdulillah selamat pergi dan kembali. Masa yang diambil 3 jam setengah. Cuaca elok je.. dan orang pun tak ramai. Aman damai rasanya hiking.

Sekian


new signboard

kat hujung tu laa tandas. ada 2

Puncak Gunung Angsi