Running vs Hiking

Nak berlari ke mendaki?
Ke nak dua-dua?

Aku sebenarnya bukan atlet pun. Tapi ok je la kalau nak pi berlari suka-suka. Mendaki suka-suka pun boleh. Tapi yang suka-suka je aku suka. Yang serius aku kurang suka masuk berlari ni. Kenapa?

Haaaa ini antara sebabnya:
  1. Fee untuk berlari sekarang dah macam hapaaa....fun run 5km pun dah cecah RM50. Grrrr...
  2. Bersesak-sesak ramai orang. Aku memang tak suka bersesak. Pening lemas. Ada plak bangsa yang nak berlari macamkan masuk olimpik. Kemain menolak orang. Dia nak cop depan sekali....Chill2 dah laaa
  3. Orang sesak haruslah parking pun susah. I dun like
  4. Rimas tengok orang tak beretika. Contohnya buang bekas air merata-rata. Tau laa ko penat berlari. Campak kat tempat yang disediakan boleh tak? dari aku nak berlari aman-aman. free-free je berdosa tengok perangai ko tuuu
  5. Ehhhh 4 je sebab aku x suka. Maka yang kelima ni...ko ingat ada orang kesah ke ko tak masuk berlari ...hahah puihhh. Blah la ko

Sekian bebelan mak limah hari ni.

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan

MyMakan dan MeatBall & Co di Ayer@8