Tuesday 29 November 2016

Black Friday - MPHOnline

Jumaat lepas kan kecoh-kecoh black friday sales. Ehhh macam laa ko kesah sangat ngan black or white sales ni kan. Cumanyaa...asek la melintas-lintas kat IG aku dan juga emel. Memandangkan bulan ini agak 'KAYA' dan belum buat pelaburan yang besar ke atas buku-bukuan yang penting semasa nak buat e-hasil nanti. Maka aku pun jeling la juga. Dah terjeling harus lah terbeli. 15% untuk non-member dan 20% untuk member. Ehhhh kenapa aku bukan member. Terus selidik..rupanya dah expired bulan 8 hari tu..dengggggg!!!! Apakah ini semua???? Uwaaaaaaaaaaa

Tapi rupanya ia tidak mematahkan semangat aku. Aku target cuma 3 buku. Dah ada pulak offer lain. Kalau beli lebih dari RM100, dia akan automatik renew membership. Kalau lebih RM120 pulak, dapat calendar. Dah kenapa laa wanita ni suka sangat mende-mende free ni...Ohh tekanan sungguh rasanya. Dan aku terpedayaaaa tergodaaaa..pilih-pilih...ngam RM120.80. Sepantas kilat aku submit. Dan hasilnyaaaaaa....taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:

6 buah buku dan percuma kalendar 1

Dan ini buku yang aku niat nak baca dulu.


#cintaiilmu
#budayamembaca

No comments:

Post a Comment