Muzium Alam Semula Jadi di Putrajaya

Sebenarnya di Putrajaya ni banyak tempat nak dilawat.
Selain dengan taman-tamannya yang memang popular, dicadangkan anda semua pergi ke Muzium Alam Semulajadi
Terletak di Precint Diplomatik

Kami dah pernah sampai sini dulu
masa tu free lagi..heheh
sekarang kene bayar RM2 untuk dewasa. kanak-kanak bawah 12 tahun percuma
ok...mampu bayar
anggapkan itu kos penyelenggaraan. tak kan semua nak free kan.




Jom tengok apa yang ada
Disebabkan malas hendak menaip..sila layan mata je ye

burung cenderawasih

ada buaya darat..heheh, labi-labi, kura-kura, ciknyet dan rusa

ular, katak kodok...euuuuwwwwww

serangga yang rare..dulu pernah jumpa kat kampung.

serangga lagi...ni kalau letak kat kakak aku..dia meroyan satu kampung ni

binatang lagi

burung helang

contoh sarang burung pun ada...ke sarang ayam




Sekian.
Ni cadangan tempat lawatan di putrajaya kalau korang dah tak tau nak kemana.

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan

Pusat Penghayatan Alam (NIC) - Wetland Putrajaya