Boboiboy The Movie

Salam Semua


Saya tidak pasti bila iklan pasal Boboiboy ni bermula di tv
tapi natijahnya...saya terpaksa dengar ajakan anak teruna setiap hari
bukan sekali sehari ye...20juta kali kot
tekanan sungguh rasanya
'ummi..nak tengok boboiboy the movie..nak tangok'
ni la dialog dia setiap kali dia teringat atau nampak iklan di tv
tapi nasib baik juga dia mendengar kata
kekadang saya gunakan sebagai umpan kalau dia malas mandi pagi
ataupun umpan bila buat perangai
kekadang..umpan tak mengena..terpaksa pasrah

akhirnya...
hari yang ditunggu tiba
sebab dah berjanji..kena la tunaikan
saya book online
marilah sokong filem tempatan
memang dia taksub
tengok tak bergerak pun
kekadang kalau cerita bosan atau tak kena dengan jiwa dia..dia akan merayau turun naik dalam panggung
ni elok je duduknya
kita usik-usik dia pun dia buat bolayan jek
daaaan...dia tengok sampai abis dan terang lampu panggung
syabas bete..tak rugi duit ummi..sebab awak tengok dari mula sampai habis

emmm ok rating pula
pada pendapat saya cerita dia OK je laa
nak kata best giler..tak kot
sebab saya boleh terlelap sekejap
saya suka lagi Ola Bola
tapi mungkin sebab saya kan...dah beso..bukan budak-budak
kalau tanya anak saya..pasti lah dia bagi 10 Bintang

esoknya
hari sekolah
masa saya ambil anak saya di tadika...
tengok mereka semua berdialog cerita boboiboy
fuuhh sib baik saya tak tangguhkan..kalau tak, kesian plak dia
huhuhuhu

apapun tahniah kepada Animonsta sebab hasilkan animasi yang berkualiti!!!

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan

MyMakan dan MeatBall & Co di Ayer@8