Tuesday 26 January 2016

Fun Run - TwinCity Marathon 2016

First Time...
iye...first time

Selama ni, saya cuma walk-walk atau run yang free jek
suka-suka sambil beriadah
kali ni..beriya kawan aku ajak masuk
disebabkan dia belakang rumah aku jek
layan kan je laa

untuk fun run, kena bayar RM40
issshhh nak bersukan pun mahal
tapi dapat tshirt, medal dan makan laa
kira boleh laaa

tapi kalau ikut aku.. macam membazir
hahahah dasar kede sangat kan

ditakdirkan kawan aku yang ajak masuk tu tak boleh join
masalah kesihatan
hari sabtu tu jenuh aku calling2 semua kawan sekitar rumah aku sapa nak join
last-last laki mak relaaa
#dalam hati lega sebab senangkan...cuma kesiankan anak laa kena bangun awal

pukul 6 dah bangun siap semua
pukul 6.30 dah pecut merempit
nasib baik laa merempit
kalau naik kereta...tak tau laa nak parking mana
penuh semua ..kiri kanan jalan pun penuh

tepat pukul 7 pagi...dah berlari
aku bukan terrer sangat berlari...
lari jalan..jalan..jalan
tapi record peribadi kira terbaik laa
sebab selalunya memang aku asyik berjalan jek

dan hasilnya..
inilah medal pertama dalam sejarah aku dalam bidang larian
hehehhee


No comments:

Post a Comment