Rasa nak pecah kepala

hari ni rasa stress sangat
lepas satu...satu masalah muncul
tak pernah aku rasa sengsara macam nie

dah la aku posa hari ni
rasa lemau satu badan nak fikir macam-macam masalah
tetiba teringin nak makan eskrim
sedapnya laa kitkat green tea nieee



Saya jugak nak pi shopping
bestnya dapat shopping
fefeeling nak holiday negara yang sejuk-sejuk skit
eh..tapi paris baru je kena bomb
baru nak berangan nak pergi sana


Nak juga pi tenangkan diri dengan alam sekitar
bestnya dapat joging sambil pegang tangan suami
#motifsangatnakjogingtapinakmenggatal
hahahahhahaha


ok sekian
saja nak lepas kan rasa terbuku dalam hati
nasib baik laa berangan free
kalau kena bayar jugak..makin stress la aku.
bye

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan

MyMakan dan MeatBall & Co di Ayer@8