Hantu Buku

Posto...postoooo

Yes...dah sampai bungkusan aku
sebenarnya semalam dah sampai...
tapi aku dah biasa ada orang letak atas meja..
ni aku dok tertunggu..rupanyaa..sila ambil sendiri di dalam kotak :P

dengan rakusnya saya mengoyakkan plastik tersebut.....


Apa dalam bungkusan ittewwwww
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TADAAAAAA.....

Inilah hasil tangkapan minggu lepas

Ok. Saya memang peminat tegar Muhd Kamil Ibrahim dan Pn Roza Roslan
Sejak baca blog mereka, tulisan dan mesej yang nak disampaikan memang terus masuk ke hati
Belum ada lagi yang mampu menandingi tulisan mereka pada saya dalam menyampaikan tazkiran/motivasi

Buku kedua....
Saya baru je like fb Nazali Noor - Ulu Yam di Liverpool
Asyik masuk newsfeed aku je..sekali tu terbaca dan tersuka
So...dengarnya bestseller utk travelog..maka harus lah mencuba
Tapi belum dan nak baca lagi

Buku travelog pertama aku baca adalah Hatiku Terluka Di Bukhara - Wan Hashim Wan Teh
sampai sekarang aku macam terbayang-bayang apa yang dia tulis
tempat yang dia pergi..apa yang dia buat
So....kita tungggguuuu macam mana buku UYDL nanti

ok..sekian.

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan

Pusat Penghayatan Alam (NIC) - Wetland Putrajaya