SkyRides Festivals Park Putrajaya

holaaaaa

korang tau tak ada belon panas kat putrajaya?
sila baca kat SINI
aku tau sebab ada je masuk newsfeed fb nie
maka...kiranya malam tu istimewa skit
Hari Ulang Tahun Timah aiiiii
maka ayoh laa kita terbang ke awan biru

Tiket promosi katanya RM38 dewasa dan kanak-kanak RM30
Masa aku datang tu..tak ramai orang
lengang jek...
tunggu sat je..terus terbang
kami bertiga ngan ada famili tu dalam 4 orang

haaaaa ni yang bestnya
ko boleh tawaf dalam tu..xde halangan
dalam tu macam bentuk cincin...
tengah-tengah tu berlubang untuk tali tarik dia naik atas bawah
kita ni..boleh pusing-pusing keliling tu
keliling dia tu...ada jaring..so tak de la orang yang terjun

rasa macam lama jugak kat atas tu
tapi memang tak gayat laa
ke sebab malam..tak berapa nak takut sangat
tapi makcik sorang tu..dok keras kat tepi..tak bergerak langsung

nasib baik malam tu cuaca elok
so..nampak la pemandangan putrajaya waktu malam
cuma...tangkap gambo guna hp je..so kualiti memang out la kan
takpe..gambo tak berapa penting..
yang penting..kita simpan dalam hati..huhuhuhu

ok jom layan gambo kelabu asap aku

hai...akak baru nak terbang nie

pemandangan belon dari jauh

putrajaya di waktu malam

ruang menunggu

ok laa ada awek ni..kasi budak2 x bosan menunggu

pemandangan lagi

dan lagiiii

belon dari jauh

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Pusat Penghayatan Alam (NIC) - Wetland Putrajaya

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan