Festival Belia Putrajaya 2015

Festival Belia datang lagi!!!
Ooooohhh tidak
Agak terganggu sedikit emosi. 
Apa taknye, banyak jalan dah mula ditutup sejak Isnin lagi
Mak dah la tak berapa pandai bab-bab jalan nie
Jalan yang biasa lalu tu tutup pulak..
Dengan kiri-kanan penuh khemah
Lori-lori besar berhenti tepi jalan nak buat kerja
Semua tu mengganggu jiwa mak
Uwaaaaaa....makin saspen tunggu hari Jumaat ni
Mesti lagi huru hara
Tekanan hokeh
Di doakan selamat dan baik-baik saja laluan aku

Tengokkan persiapan
macam lagi gah dari tahun lepas
Kali ni tengok banyak sangat stage/khemah sepanjang jalan tu
bebudak belia suka laaaa
mak dah tak sanggup laaa
kompom jam dan sesak Putrajaya hujung minggu ni
Mula 22 - 24 Jun
Dok tercongak-congak..berapa laa duit kerajaan abis
ke ada badan korporat yang sponsor
eeemmmmmmm
harap-harap dapat menyumbang sesuatu yang baik kepada belia
jangan melalaikan lagi sudahlaaa

Nampak tak khemah2 puteh tu..ni dah kira hujung alam. kalau depan POJ tu jangan cakap laa
Untuk info lanjut, boleh layari http://festivalbeliaputrajaya.com/
Macam best plak kan..banyak giler aktiviti..
tengok la kalau sanggup meredah lautan manuisia dan panas terik nanti

Korang nak datang ke? Datang laaaaa memeriahkan suasana ;)

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Pusat Penghayatan Alam (NIC) - Wetland Putrajaya

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan