Monday 14 July 2014

Alhamdulliah... it's over

Assalam

hahaha..lega kan world cup dah abis. walaupun aku tak terjebak sangat...tapi macam lega laa..tak yah pikir or amik tau pasal world cup. aku tengok gitu-gitu jek. masa semi, 3rd 4th ngan final aku layan..tu pun banyak tengok henpon dari tengok tv. bergosip ngan kawan.

hari nie..mengantuk giler. sebab kan start awai..pukul 3. sambung plak dengan bersahur..terus pi kerja...adoiiii..harap2 boleh bukak mata.

posa pun dah masuk minggu ke-3. patut kita makin rajin dan makin gigih menjalani ibadah. dah masuk fasa pengampunan. harap2 doa kita diampunkan. dan beroleh rahmat dariNya.

Ok laa..salam sayang
tata

2 comments:

  1. aku langsung tak tengok world cup, sila kagum.. hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal laaa pompuan x tengok...maleh aku nk kagum..hahahhaha

      Delete