Friday 13 June 2014

World Cup 2014 dah mula!!!

Assalam

Sebut pasal world cup..semua pun minatkan. Tak kira jantina..semua teruja. Aku boleh laa layan. Tengok mood aku jugak. Pastu kene tengok player hensem mana yang ada...hihihihik
Pagi tadi, laki aku siap set alarm nak tengok 1st game. Aku layankan aje..asal jangan kacau tido aku sudah. Tapi pagi tadi, aku tengok la kejap. Masa tu dah 2nd half. Ehhh..best la plak.. kemain laju game tu..sampai rasa nak kelip mata pun tak dan..hehe.
WC2014 kali nie, aku tak baca sangat. Kira tak buat study awai. Tu yang terkejut tengok semua player brazil muda-muda. Fuhhh..Terbaik laa..Aku kenai sorang je pun si Neymar tu. Croatia pun main hebak.
Kira aku focus laa 2nd game tadi. Result Brasil 3 - 1 Croatia. Puas hati.

Esok laki aku kata Spain lawan Germany. Kalau larat aku layan. Kalau tak..hi-hi..bye-bye

Psss...Korang sokong team mana? Aku tak pasti lagi..kene tengok  2-3 games dulu. Kenalpasti mana yang menarik hati...huhuhu..Selalu aku layan Italy (sebab hensem laa...baju fit..memang deBomb..kakakakkah)
Tahun nie aku tak tau pun Italy masuk ke dak...Lama aku tak baca suratkhabar dan tengok Astro Arena. emmm.. Ok laa..layan mata jap. Tersampai opis awai sebab lepas abis game..terus siap-siap pi opis.


pakcik Neymar

**gambar ehsan pakcik google.

Tata.

No comments:

Post a Comment