Saturday 7 June 2014

Stok rokok

Assalam...

Lama tak bersiaran. Sebok ntah apa apa aku nie. Tapi memang tak dan nak buat keje keje lagho pun. Kalau free pun, line macam siput ba alip ba ya... teluk intan lain laa...dijanjikan line internet laju...tempat lain?? Tak yah mimpi..tunggu la kot ada PRK...ehhhh opppss!!! kesitu plak aku..hahahhaa

Korang yang biasa travel mesti tau kastam kan. Terdapat pelbagai mende yang dilarang bawak masuk atau diseludup masuk. Tapi kan manusia..yang tak boleh tu laa yang nak dibuat sangat.

Yang aku nak share jenama rokok jek. Aku dah membebel kemana je ni. Macam kelako je aku tengok..huhuhu..kelako ke...

Macam2 adaaaa
Hahaha tengok tu..cap astro pun ada... oki printer..bolaa...adoiyyaiii...cuba la reka nama lain yang komersil skit. Aku perati selalu jual cap kelako ni kat bandar2 kecik. Kat key ell macam tak pernah nampam pun.

Tapi apapun cap nye...yang penting tak yah la merokok...dah ramai sangat ulama kata haram. Tapi ntah laaa..nak suh orang berenti tu bukannye senang. Kalau tuan badan yang takde usaha...apa lah sangat yang kita boleh buat. Berdoa je la pada Allah semoga dibukakan hatinya untuk berenti. Ye dak...

Ok. Tata

No comments:

Post a Comment