Monday 30 June 2014

Malang Tidak Berbau

Assalam

Lama tak bersiaran. Korang rindu tak? ehhhh..sapa korang tu...huhuhu
Citer ni last week kot jadi.
Pi kenduri kawen kek Somban *read: Seremban
masa on the way balik tu..aku kalut-kalut uruskan anak aku nak susu..
tetiba gedegangggg..bunyi kuat. aku ingatkan ada batu ke apa ke terpelanting.
Tapi xde plak nampak apa yang pecah.
Tanya laki aku..apa mende..dia kata cermin pecah
aku malas nk bising...laki aku kalut pusing amik arah bertentangan.
Dia nak mengejar kete. aku ni tak nampak dan tak paham..biorkan jek.
Tak lama kendian..baru la aku nampak
rupa-rupanya..side mirror yang pecah..kete sebelah sana yang langgar.
So..laki aku mengejar tu..dia tengok side mirror sapa yang pecah...
dapat laa kejo..sekali keluar... **** daaaa
sib baik laki aku tak bergaduh.. kira kete aku pecah dia punya pun pecah.
melayang laaaa RM150 nak ganti sebelah tu.. nak kata apa
dah begitu takdir Allah tetapkan. lega la tak de perkara buruk yang berlaku.
Jalan raya macam tu laa..kita berhati-hati...orang lain pulak tak.

Ni la rupa ceromin yang hilang sebelah tuuu.
Tertanggal cermin dan pecah bodynye


Sekian.

No comments:

Post a Comment