Tuesday 13 May 2014

wtf faizul ridzuan

Baca buku apa minggu nie

Aku tangkap belakang buku daaaa
Buku nie dah ramai yang baca kot. Nak nak orang yang memang berminat ngan bidang hartanah nie. Aku beli last year...tak abis abis baca...minggu ni baru gigih baca semula.. adoiyaiii..memang beza langit ngan bumi laa aku ngan dia. Dia muda muda dah plan berapa bijik rumah sebelum umor 30. Aku masa tu berjoget tak tentu arah. Paling best..dapat sewa rm20k sebulan. Aku??? Jangan ditanya. Tapi ok pee.. better late than never katanyaaaaa.

Semua orang ada niat nak kaya nak senang kan. Kalau dapat kaya muda muda...nanti tua tak yah susah susah dah. Makan hasil tu je.. tak abis pun gamaknya. Tapi kena la usaha lebih sikit. Jangan jadi cam aku..nak kaya tapi usahanyaaaa...emmmmm. 

Ada orang rezeki dari berniaga. Jual kain jual baju. Ada orang menjahit baju. Ada orang jual kek. Kepakaran dan minat memasing. Aku pakar gak..pakar dalam menabur duit. Hahahhaha. Abis..kalau semua berniaga..sapa nak membeli? Ahkakkkk jugekk kan. *okxlawak. 

Ok la. Nak memikio nasib masa depan. Nak ngadap komputer sampai ke tua ke apa aku niee.

Bintang: 4/5
Bahasa: ok mudah difahami. Ringkas
Komen: bagus untuk cari idea/bagi semangat nak start invest dlm properties. Tp jangan haraplah terus pandai. Ni basic je...korang kena la berguru dan banyak lagi membaca.

Tata.


No comments:

Post a Comment