seminar Revolusi DSR

Assalam

Aku ni nama je nak cari pasif income tapi memana seminar tak pernah pi pun. Baca buku..blog rajin la pasal investment ni. Buatnye.....idok.

Tadi kawan aku seponser pi dengo talk DSR ni. Korang kenal ke? Dr Wan Shah Razali.. alaaa tarap2 azizi ali...faizul ridzuan tu..lain orang lain la caranya. Tapi moralnya..nak.melabur kena ada ilmu...nak dapat ilmu ada caranya...gituuuuu

Memandangkan orang dah belanja...moh ler kita. Lagipun kejap dan dekat je...psssss sebenonya aku berjiran ngan dsr ni. Tapiiii aku idok ler kaya cam dia tuuuu..huhuhuhuh. dia ada 81 bijik..aku cuma 2 bijik....adoiiyai..nampak tak perbezaan disitu.

Ok abaikan bab itu.. nanti la aku share skit apa yang aku dapat. Memandangkan aku nk sangat kaut ilmu...pen kertas tak bawak...kakakkah. ko mampu. So tulis nota guna hp ni. Tu yang aku malas nak taip. Esok2 la nooo..

Nite2. Tata


Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Pusat Penghayatan Alam (NIC) - Wetland Putrajaya

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan