RedBull Air Race Putrajaya 2014

Assalam.

Riuh rendah putrajaya harini. Semua pasukan dok berlatih. Nak nak opis aku dekat je ngan laluan dia..nampak je dia terobang-terobang dari tingkap nie. hehhe..bagus gak. tak yah bersusah-susah nak menjeling kat tepi tasek panas-panas tu.

Nampak ke katobangnye..hahahha..beso semut

Ni masalah dok kat putrajaya nie. Walaupun beso, asal ada event jek..merata jalan banyak tutup. Tu belum lagi ngan orang yang tak beretika parking merata. Dah jadi punca jam. Panas tauuuu hati mak nie.

Apapun, mak suka je ada banyak event ni. Tak la sunyi putrajaya. Tapi bila menggangu bab-bab jalan nie..memang la hangen skit.

huhu..sapa yang dah beli tiket, esok lusa selamat bergumbira. Mak dah puas tengok nie. So tak yah datang. Lagi pun bukan minat sangat mende-mende cenggini.

Oklaaa...

Tata.

Popular posts from this blog

Casa Titik, Cherating

Pusat Penghayatan Alam (NIC) - Wetland Putrajaya

Menawan Gunung Angsi, Ulu Bendul Negeri Sembilan