Saturday 17 May 2014

haji bakhilkah anda?

Assalam

La ni kan banyak betoi media social..sampai aku pening. Dengan facebooknya, keek, instagram, twitter dan macam macam lagi. Aku awai awai dulu ngeri je ngan fb. Takut abis semua maklumat aku orang tau. La ni aku dah bijak skit...skit je la tapi....huhu

Keek pun aku ada..tp lama lama aku macam bosan. So dah lama giler x login. Yang active sekarang ni instagram ig. Syok gak folo retis2 ngan kawan2 aku. Tapi ig aku cuma for ladies ye. So memana jejaka tampan nak folo..mak terpaksa rijek. Harap maklum la ye **stmt mcm la ada orang nk folo dia sgt.huhuhu

Baru2 nie aku start folo chefwan..kelako giler dia menceceh. Walaupun kekadang hazab..tapi ada betoinya. Cer kome tgk yang ni
Nampak ke pun bab dia ckp psl haji bakhil tuu
Haaa...nampak ke kome....dia kata jgn jadi haji bakhil untuk rasa pengalaman tu. Rete kita ni bukan boleh bawak matipun..huhuh

Kalau ikut aku..memang aku agak bakhil bab2 makan..mcm sayang bayo mahal2. Kalau x sedap lagiii perasss. Tu la kan..macam kalau holiday..paling takut nak cuba yang bombastik..rela makan magi je kome oiiii

Nanti laaa..aku rasa aku kene tune skit sikap kebakhilan aku. Tapiiiii..kalau kene ngan geng..kurang bakhil aku ni..hehehe *masihcubamembeladiri

Macam best je kan..jalan jalan makan makan..ishh bila la ada duit turun dari langit nie...

Ok laaa..nak berangan dulu. Berangan tak pakai duit.

Tata


No comments:

Post a Comment