Saturday 24 May 2014

Atmosphere@eqiune

Assalam

Buat apa korang wiken ni? Jadi ke pi festival belia putrajaya? Keee...still melengko kat umah sebab malas nak keluar

Hari sabtu aku bizi aku. Menyapu..mengemop...mendobi bertrip2..menggosok..menyuci toilet...fuhhhh...segala bagai laaa nak dibuat hati sabtu ni. Abis lenguh satu badan. Tapi memang dah rutin. Kalau x buat hari sabtu...kebarangkalian untuk buat hari ahad sangat la tipiiis.

Dah selesai semua.koje...baru la dapat nk berehat2. Udoh laki aku ngajak keluor puleeek. Malas giler. Tapi layan kan la jugak. Dia nk cari barang. Pusing-pusing satu puchong. Tetiba dh settle elok plak lalu kat equine. Aku pun ajak la pi atmosphere. Kat belakang giant. Dok tengok kat blog ramai yang dah pi. Aku pun teringin la jugak. Ok...tenang..bersih..xde orang...hahahhaa..banyak lagi kosong. Meh jeling apa yang ada kat sana.

Kedai runcit

Kipas gergasi

Lukisan lagiii

Dan lagiiii

Dam ular gergasi

Ohhhh dem cute miaw nieeeeee
Cun kan..giler berbakat orang mesia ni. Sebenonya banyak lagi lukisan. Kene rajin jalan pusing pusing bangunan tu. Dah aku bawak anak...dia berambat sana sini. Snap2 mana yang dan je laaaa.

Maybe tempat ni baru..so shoplot dia banyak kosong. Sib baik.xde ciri2 sarang penagih. Harap pihak berkenaan dapat majukan tempat nie.

Dah penat pusing pusing....ngan anak pun dah start meragam..moh ler balik romah.

Malamnya aku pi dinner kat tappers@shaftbury cyberjaya. First time makan kat tempat ni. Selalu kalau cyber jek mesti saba. Ok laaa..sedap.food dia. Rege pun x la mencekik giler. Nyum2..sampai x sempat nak snap2 gambo.

Dah kenyang moh la kita balik. Mata pun dah kuyu..penat pagi tadi tak abis lagi hoiiiii.

Ok. Nite2.

Tata

No comments:

Post a Comment