Saturday 10 May 2014

42 Simple Habits To Make Yourself Better

Kenapa tetiba rajin nak berblog?
Dulu-dulu memang ada niat nak ada blog sendiri walaupun aku lebih suka menceceh secara live dari menaip. Dah la tulisan (bahasa) aku teruk.. sebab tu tak pernah tercapai walaupun ada yang suruh...kuasa la kan. Tapi lepas baca menatang nie kat fb sebab kawan aku share (http://www.lifehack.org/articles/productivity/42-simple-habits-make-yourself-better.html), tetiba teruja semula.




















haaaa.... nampak point nombor 27 tu..dia suruh start a blog about personal development. Tapi aku mampu ke nak tulis personal development pung...kakkakakakakah. propa je lebih. Tapi lepas aku baca nie..ada niat nak follow laa memana yang mampu kan. Tapi tengok la macam mana nanti.. selalunya aku nie hangat-hangat tahi ayam...

Meh kita tengok mana yang aku dah buat (atau sedang buat): 03, 08, 12, 29 (ehhhh...tapi byk sgt group whatapps sekarang nieee). Eh...ni jek...sedehnye aku nie..hahhaha. Nanti la review balik. Macam tak berapa pasti je.

Ok la...korang punya macam mana plak? Ke memang hidup kome dah ok je. hehe.

tata.

2 comments:

  1. Aha 100 kali komen ni kalau tak masuk jugak tatau la weh. :D

    Bagus bagus, lama aku tak terjah blog ni sejak banyak buat simple habits yang membuatkan diri sendiri lebih baik (ha poyo tak ayat ini?).. kakaka...

    Aku sokong, sila tulis secara lebih kerap dan istiqamah, makcik baca insya-Allah.

    Aku nak pilih jugak (malas update blog sendiri, tumpang ruangan komen boleh? ) 23, 31, 37, 01 tu mukabuku leh ambil kira? hahaha..

    astaghfirullahhhhhhhhhhhh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha toce tecer...
      Ko memang...poyo sokmo.
      01 x dikira ek.... aku rasa feling baca buku x sama ngan mukabuku. Melainkan ko baca journal online..gamaknye laaa

      Delete